Vol 8, No 4 (2024)

PHYSICAL LITERACY, EDUCATIONAL PROCESS AND CONTEXTS: MODELS, INTERVENTIONS, PERSPECTIVES

Table of Contents

Papers

Dario Colella, Domenico Monacis
PDF
Santolo Ciccarelli, Luigi Aruta, Chiara Scuotto, Francesco Vincenzo Ferraro
PDF
Federica Andricciola, Patrizia Oliva
PDF
Santolo Ciccarelli, Maria Giovanna Tafuri, Francesco Vincenzo Ferraro
PDF
Sara Pellegrini
PDF
Francesca Latino, Francesco Tafuri
PDF
Paolo Creati
PDF
Alessandra Lo Piccolo, Daniela Pasqualetto
PDF
Davide Di Palma, Giovanni Tafuri, Lucia Martiniello
PDF
Gianluca Gravino, Generoso Romano
PDF
Fabiola Palmiero, Francesco Tafuri
PDF
Maria Concetta Carruba, Alba Caiazzo
PDF
Franco Bruno Castaldo
PDF
Giovanna Scala, Maria Giovanna Tafuri, Federica Badii Esposito
PDF
Patrizia Belfiore, Generoso Romano
PDF
Patrizia Scibinetti, Miriam Scarpino, Teresa Zompetti, Dario Colella
PDF
Sara Ladiana, Sabrina Annoscia
PDF
Fabio Scamardella, Domenico Tafuri
PDF
Giacomo Pascali
PDF
Guido Scarano, Maria Giovanna Tafuri, Gerarda Borriello
PDF
Matteo Bibba
PDF
Stefania Maddalena
PDF
Angela Magnanini, Chiara Pannone, Lorenzo Cioni
PDF
Sara Pellegrini
PDF
Antonio Cuccaro, Chiara Gentilozzi
PDF
Alessandro Barca, Francesco Paolo Romeo, Mariella Tripaldi
PDF
Francesco Del Sorbo, Nicola Tenerelli
PDF
Maria Federica Paolozzi, Jelena Aleksic, Stefania Maddalena
PDF
Domenico Tafuri, Antonio Ascione
PDF
Chiara Gentilozzi, Antonio Cuccaro, Paola Pela, Lara Lucaccioni
PDF
Alessandro Bortolotti
PDF
Elisabetta Faraoni, Francesco Maria Melchiori
PDF
Pompilio Cusano
PDF
Alfonso Filippone
PDF
Simona Iannaccone, Clorinda Sorrentino, Angelina Vivona
PDF
Luna Lembo, Arianna Cittadini, Aurora Biancalani, Stefania Morsanuto, Francesco Peluso Cassese
PDF
Dario Giovanni Cipani, Ilaria Tosi, Federica Passera, Francesco Casolo
PDF
Samuele Barlassina, Federica Passera, Francesco Casolo
PDF
Manuela Valentini, Beatrice Paioncini
PDF
Veronica Bigi, Paola Damiani
PDF